.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محاسبه نرخ نان در استان‌ها به صورت محلي
محاسبه نرخ نان در استان‌ها به صورت محلي

وزير بازرگاني از محلي شدن نرخ نان با اجراي هدفمندکردن يارانه‌ها و همچنين خريد بيش از 11 ميليون تن گندم در امسال خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا، مهدي غضنفري که در مراسم روز ملي نان سخن مي‌گفت، با اشاره به خريد بيش از 11 ميليون و200 هزار تن گندم در سال زراعي جاري و همچنين خودکفايي در گندم، گفت: دولت موظف است گندم را به صورت تضميني از کشاورز خريداري کند و در اين تصميم تا سال زراعي بعد تغييري ايجاد نمي‌شود و ‌خريد تضميني گندم در سال زراعي 89 ادامه دارد. وي ادامه داد: در شرايط فعلي وزارت بازرگاني تمام هزينه‌هاي خريد را به کشاورز پرداخت مي‌کند و با اجراي قانون هدفمندسازي يارانه‌ها هم نرخ متعارف يا ملي را براي خريد گندم پرداخت مي‌کند.
وي با بيان اينکه پس از اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها، ديگر آرد 75 و 450 ريالي عرضه نمي‌شود، در مورد تعيين نرخ محلي نان تصريح کرد: نرخ نان پس از اجراي قانون هدفمندي در استان‌هاي مختلف به صورت محلي محاسبه مي‌شود. در صورت تاثير مسائل محلي و شاخص‌هايي به جز نرخ سوخت، استانداري‌ها مي‌توانند براساس تعامل مشترک با دست‌اندرکاران بخش خصوصي در اين حوزه نرخ نان را خود تعيين کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.032 seconds.